Transportatorul constănțean căra aproape 30 de tone de piatră, peste limita maximă admisă. În octombrie, un șofer de camion a murit la podul de la Făurei, iar altul a fost grav rănit după ce camionul lui s-a răsturnat la ieșirea de pe Podul suspendat. În ambele cazuri, camionagiii au încălcat flagrant toate regulile de transport rutier de mărfuri
În seara zilei de 30 octombrie a.c., în jurul orelor 20.30, pe Șoseaua de Centură a Brăilei, la intersecția cu Șoseaua Rm. Sărat, controlorii de trafic au oprit un ansamblu rutier de mare tonaj, cu numere de Constanța. Proba cântarului a scos la iveală faptul că tirul era încărcat cu aproape 30 de tone mai mult decât limita maximă admisă prin lege. Șoferul a fost amendat și au fost reținute plăcuțele cu numerele de înmatriculare. Camionul a fost imobilizat până în momentul în care surplusul de piatră a fost transferat într-un alt autovehicul.

Comentariile sunt de prisos. Rapoartele tuturor inspectoratelor de poliție arată o escaladare a numărului de evenimente rutiere pe partea de est și sud-est a țării, în special, după ce podul suspendat peste Dunăre a fost dat în folosință. Practic, pe ruta folosită de ansamblurile rutiere de mare tonaj, dinspre granița de nord a României, până în portul Constanța, oamenii mor ”pe capete”.
Doar luna aceasta, pe raza județului Brăila s-au produs două evenimente rutiere grave, în care au fost implicate camioane de transport marfă, soldate cu un mort și un rănit. Primul a avut loc la data de 19 octombrie, când un camion, condus de un șofer bucureștean, a sărit de pe podul de la Făurei și s-a prăbușit peste calea ferată, după ce a rupt firele de înaltă tensiune. Șoferul și-a frânt gâtul și a decedat la spital, câteva ore mai târziu. Cercetările au stabilit că omul nu avea atestat care să-i permită să efectueze astfel curse.
Celălalt eveniment s-a petrecut cu doar cinci zile în urmă, în seara zilei de 26 octombrie a.c. Un Tir supraîncărcat cu grâu, aparținând unei companii din județul Tulcea, s-a răsturnat în sensul giratoriu, la ieșirea de pe Podul suspendat. Cerealele s-au împrăștiat pe carosabil, iar șoferul, rănit grav, a fost transportat la spital. Cercetările au stabilit că tirul căra aproximativ 15 tone de grâu mai mult decât limita maximă admisă și, cel mai probabil, șoferul a pierdut controlul volanului în momentul virajului, atât din cauza greutății excesive, cât și din cauza neadaptării vitezei.